Amerika, wat ben je mooi! (de heenvlucht) - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Jurian Horstman - WaarBenJij.nu Amerika, wat ben je mooi! (de heenvlucht) - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Jurian Horstman - WaarBenJij.nu

Amerika, wat ben je mooi! (de heenvlucht)

Door: Jurian

Blijf op de hoogte en volg Jurian

01 November 2015 | Verenigde Staten, Boston

Hallo allemaal,

M'n eerste dagen in Amerika zitten erop. De vliegreis was echt een ramp. We waren net in de lucht en toen moest ik al poepen. Na 2 uur voelde ik nog meer opkomen en moest ik gewoon weer. En je raadt het al.. diarree. Al met al een turbulente reis.

Eenmaal in Amerika zijn we meteen naar een cafe gegaan met 100 bieren op de tap. Erg belangrijk, want zonder bier... geen leven. Daar heb ik mensen aan de bar wijs gemaakt dat de afkorting van stikstof niet N is, maar H2O.. Iedereen geloofde het, haha! Lachen joh!

Nou.. mensen, het is hier nu 3 uur 's nachts dus ik moet gauw terug naar de rest van de groep.

Ik hou jullie op de hoogte van deze enorme toestand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Jurian

Nou, ik ben dus Jurian Horstman uit het Twentse Goor. Ik geef les op een middelbare school in de vakken natuur- en scheikunde. Omdat ik dit goed kan ben ik meegevraagd op een reisje naar Amerika. Heel erg leuk en heb er zin in. Ik zal jullie via dit dagboek op de hoogte houden. Ik vind het heel spannend! Groetjes Jurian. En onthoud 1 ding: de N staat voor stikstof..

Actief sinds 01 Nov. 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 1610

Voorgaande reizen:

01 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: